Takze potom ako to Pyrra uspesne zvladol povedal som si ze to skusim aj ja ( a ospravedlnujem sa za gramatiku som dysgrafik a slovencina mi moc nejde)
1. Jméno hlavní postavy : Helorka
2. Jména altů :ziadni zatial
3. Povolání a Level : 80 Shami
4. Talenty : Ele/neskor pojdem resto
5. Profese : Lw a skinning okolo 350
6. Předchozí guildy : Concilium Tirisfal ,Vampires clan
7. Zaměření : Pve, pvp iba v pripade nudze
8. Jak dlouho hraji WoW : priblizne 2 tyzdne pre tbc som zacinal bol som samouk takze mi to trvalo + ked clovek nevedel po anglicky je to nadlho no
9. Zkušenosti s raidy (WotLK) : Naxx 25/10 Ulduar po XT ToC okrem anuba secko
10. Link na armory :
http://anthoria.wowarmory.sk/char/helorka#char prosim nesmejte sa lebo polku veci mam ele a druhu heal prechadzam na heal a radsej budem mat epic ele set ako green heal z northrendu
11. Věk : 16
12. Jak často se věnujes WoWku ? : 3-5 cez pracovne dni
13. Proč se hlásím zrovna do Ordo Satanas? : hlavne preto aby som si konecne zachodil poriadne raidy a nejaky dobry kolektiv co mi aj na G chate odpise a nie ignoruje ma ako v predchadzajucich guildach
14. Něco o sobě : studujem v Banovciach Elektrotechniku dalej som hlavne gembler cize wow
ale rad si nieco navarim jeto divne som muzske pohlavie ale mna to bavi co vypliva aj z toho ze som posadnuty cookingom in game ,dalej pocuvam hlavne nightwish ,sabaton,hammerfal atd, rad sa zabavim na guild chate a hlavne nieco len tak nevzdam,dam si poradit niesom dokonali
15. Jaký bude váš přinos pro guildu ? : +1 heal /dmg na raidy hlavne +nejak tie surky z profesi
16. PODMÍNKA PŘIJETÍ!- Mám nebo si ihned obstarám základní prvky ke hře = Teamspeak 3, DBM, Omen threat meter, GroupCalendar v4.6.1?: to je jasne jak by mohol pve-ckar zit bez DBM alebo TS
17. Přijímám pravidla slušného chování za mé vlastní, nebudu se chovat jako malé děcko, tudíž nebudu dělat ostudu OS?: Primam